DING DONGGG... salam samat pagi... Pukul berapa datuk harimau... pukul 9... pukul berapa datuk harimau..pukul saploh... ingat tak lagu ni..pastu dah pukul 12 kalang kabut nyorok belakang mak ayam n3 kali ni pasal jam pulak. antara koleksi jam yang ade dalam rumah aku ni. sebenarnyer dah lama aku berkenan jam gantung ni ..tetapi memandang kan tak tahu nak pacak kat mana ,dah takut sebenornye ..somi aku takmo drill kan dinding tu..terpaksa lah ku pendam kan rasa hati yang mencintai mu ..cewahhhhh... selalu kalau setakat nak buat lubang, beso lubang hidong tu cik bedah drill sendiri je ..takyah nak tunggu2 dia .. memandang kan tempat yang cik bedah nak drill ni betul2 kat tiang bangunan .. senang kata betul2 kat bim ,takut lak cik bedah nak drill silap hari bulan terpelanting pulak cik bedah ke belakang .... nasib mood dia baguss..nak pulak dia drill kan hari tu... Yang ni pulak dari kawan tapi mesra ..hik..hik..hiks.. hadiah besday aku ,pandai lak kawan aku tu pilih kan.. dari jam ni lah aku mula kedai giftmine tu.. aku siap pesan ngan kawan aku tu ..tahun ni kalau nak kasi prezennnn.. nak yang deco2 punya tau.. tahuuuuuuuu...panjang muncungg kawan aku tu...hihihi...i lap u lah kak .. Jam ni ,aku beli masa mula2 nak tranformasi ke arah engglish style.. masa tu mahal jugak lah harga dia.. la ni kat romantika ..depa main campak2 je jam ni...

No comments:

Post a Comment