Cup cake dan Choclat. Salam dan selamat pagi.. emmm..dah siap..dah siap..puas hati dapat siapkan cup cake ni.. bila di fikirkan balik ,agak kejam cik ayu ni ya..menghidangkan hidagan yang tidak boleh di makan.. coklat ni rasa nye kena pesan lah dengan ibu bapa yang datang beraya di rumah aku..takut anak dorang termakan lah pulak coklat ni.. bukan ape anak jaga aku ..si syasya ... hari2 dok tunjuk benda ni nak makan...dia tak paham yang benda ni cuma hiasan sahaja.. ape lah mama ayu ni kan..kan...kan..

2 comments:

rossana said...

salam ayu....apesal byk gambar tk leh tgk?

akak nk ucapkan selamat menyambut aidil fitri buat ayu sekeluarga...maaf andai ada tersilap bicara dimaya ini...raya kt mana?

irdayu said...

m'salam kak akma akak tak nampak ya..
ade lah kak gambar tu
ayu pun begitu juga selamat hari raya aidilfitri buat kak akma sekeluarga..
minta maapf juga andai ade terkasar bahasa dalam kita bergurau senda ya kak.
ayu beraya di kl je kak akma ..
pagi kat s.alam tengahari balik selayang.

Post a Comment