BERAYA DI TAIPING Dah lama beno rasenye teman tak g taiping , adelah dalam 4 or 5 tahun.. hari ni aku g kenduri kawin sepupu somi aku di POKOK ASAM, KAMPUNG PINANG POTONG ye ke? kalau tak salah aku lee..ishhh..tak ingat lah aku ape ke nama kampung tu.. best la jugak dapat jumpa sedara mara sebelah somi aku... meh le layan gambo suam2 kuku aku ni ya.. yang pakai baju hitam bersarung tangan putih tu ... dia selaku pak pacak yang menjaga pintu istana.. lain dari yang lain lah aku rasa ..selalu kenduri kahwin ade ke buat camni .. entahhh..mana aku tahuuuu...anak aku belum ade yang kawin...ngeh..ngeh..ngeh.. tu diaaa....pancak silat yang di datangkan khas dari negeri cik siti wan kembang.. jangan main2 ...depa ni silat siap terbang2 bagai,dah macam ultrament daia dah aku tengok naik seriau aku di buatnye. balik dari taiping ... highway dari susur keluo nak ke ipoh mak datukkk..jem gilerr.. ingat kan ade adsiden..rupe..rupe nyeeee... keluao lah loghat perak teman ni.. ade lori bawok tembikee udoh terbalik kat tengoh-tengoh jalan rayee.. ish..ish..ish..udoh le cuace panas..teman rase macam nok kutip aje buoh tembikee yang tergolek2 kat atas jalan raye tu yopppp....

No comments:

Post a Comment