yang ni gambo jem yang dah kering ... ni belum acara nak bancuh tepung ..nak masuk tepung dalam acuan.. masyaallah..penat nye lah.. tapi bila makan tu ..bukan main tak hinngat lagi ya.. halooo....salam semua... hai..hai..hai....gambo ape ni ?....haaa... cuba lah teka... n3 kali kita masuk dapur cik bedah ya... tapi takleh ramai2 ..nanti berlaga punggung ..sebab dapur cik bedah beso giler...senang cakap beso alam lah..hik..hik..hiksss. penat woooo... nak buat jem tat nenas ni ..amik masa 3 or 4 jam jugak.. gambo ni cik bedah amik masa baru naik atas api... kalau dah hitam or gelap sikit kaler tu baru lah boleh di bulat2 kan.. nape di bulatkan... ya lah cik bedah kan buat tat gulung mesti lah di bulatkan.. layan je gambo kusam ni ya.. bukan ape dapur cik bedah dia alam nyata pun memang rope ini le gelap nye.. tersorok kebelakang..

2 comments:

isha said...

ya allah byknya...pnuh 1 kuali...tp bla dah kring...ciput jeee hehe....msti sdpkn...nk rya umah kak yu laaaa...nk mkn kuih tat...blh kn?

irdayu said...

ha..ah isha ciput jer tinggal jangan terliur sudah lah ya..

Post a Comment