salam semua... hai ...n3 kali ni takde ape2 yang menarik pun .. cuma nak share gambo lama jer.... malam ni rajin lak nak kelebek pc ni .. taraaa.. ini hasil nye gambo cam kabus gitu..tak pun macam kelam2 macam kat dalam gua batu caves wa..ka..ka.ka.. meh lah layan gambo ni ya..cik peah ..cik timah cik saroja..aikk tetiba je saroja..hik..hik..hikss

2 comments:

Welly said...

Ayuuu..laling..walaupun Ayu cakap tangkapan gbr Ayu nie dah lama & berkabus..tapi pada mata saya cantik ler Yuu..
Ikhlas saya cakap..cantik Ayu susun atur koleksi Ayu macam ini...saya ingat kan gbr rumah mat saleh..ee..ee rupanya rumah Ayu..
suka saya tengok...sweeeeet..jer lah yu..

irdayu said...

yey..yey.. cik welly datang..
ala malu nye cik ayu kena puji ngan cik welly..
mekacih ya..
ha..ha..ha..rumah mat salleh hape nye..
rumah minah negro ni..
sweeettt dan kecik welly cam sarang burung je..

Post a Comment