Salam dan selamat pagi semua.. n3 kali ni siaran ulangan ya.... cik bedah nak tengok ,keluar ke tidakbahasa pelik tu.. kalau keluar lagi .....pandai2 lah hangpa terjemah kan ikut suka hati hangpa lah...kih..kih.. cik bedah tak tau dah nak pusing kot tang mana... ni gambor nak kedapur.....sengaja cik bedah gelap kan .. kalau cik hey...welly..hey..welly..welly..tengok.. ketawa sampai putus urat kentut kot...kecik bebeno... oh ya..sila tinggalkan pesan kalau korang dapat baca tulisan ni yekk... takut lah kuar lak tulisan jerman ..tamil..jepun..dan seangkatan dengar nyee...wakakakakaka hentam lah cik bedah ooooiiiiiii

6 comments:

azlina said...

SALAM AYU OK JE BAHASA MALAYSIA YG KUAR BKN JERMAN BKNINDIA..HE..HE..

irdayu said...

ok kak lina..t.q kasi tahu ...
takut nanti jadi balikk..ayu ni suka godek2..

Welly said...

Ayyyuuuu...cayaaaanng..engkau mengumpat aku yer...?? aku bukan macam gitu ler..he..he.. kalau ayu nampak dapur betul saya tu kecil juga hanya dlm ternet nie jer nampak besar..satu hari nanti saya akan jemput ayu datang ke rumah saya yer..??
Ayuuu..walau pun Ayu cakap kecil ker besar ker..yg penting kita pandai menjaga nya sudah yu.., saya tengok cantik & kemas jer dapur ayu..tu..,
okey Ayu laling...terima kasih selipkan nama saya tu..memang saya terharu..tak marak kok..he..he..

irdayu said...

hai cik welly..saja je kita usik awak ni...
betul tu welly beso ke kecik ke..yang penting cara kita mendecorasikan nye..
tu lah...kita in the geng pun teringin nak jalan rumah welly..mesti seronok dapat jumpa welly kan..

Ana ~ Life's better in Pink said...

dapor akak lagi kecik..kalau ayu n the geng masuk ke dapor mesti langgar montot punya...wakakaka...oh ye kena komen psl bahasa ye..buat masa skrg ni ok ok aje...tak tau lah esok lusa ke tulat ke..kekeke

irdayu said...

kak ana naik takut lak nak buat n3 ni ..kang kuar tulisan pelik2 ..payah lak dorang nak baca.

Post a Comment