Selamat malam.. cik bedah suka sangat ,berkenan rak ni dah lama sebenor nye..cuma dok pikir kat manalah cik bedah nak pacak benda ni.. fikir punya fikir akhirnya cik bedah ada la idea ..kasi turun tempat sangkut towel tu ganti dengan rak comel ni.. sebab dapur cik bedah ni teramat lah besonye..maka pilihan perhiasan teramat lah terhad nye...

4 comments:

fawa said...

cantik bedah woiii...beli online ka?

ayu said...

tak la wawa..beli ngan kak lyn...

azlina said...

salam ayu..kak lynn ada jual hr tu kt blog dia kan ramh ayu dgn aka lynn dkt ke..akk teringin nk beli tapi kan x de tmpt nk ltk rmh kecil...

ayu said...

mualaikumsalam kak lina..rumah ayu ngan kaklyn takde la dekat sangat kak..dia kat ampang ,ayu kat shah alam tapi biasa pergi..akak kenan yek.. ala kak ..tengok rumah akak cam besar je..

Post a Comment