Mari masuk dapur ku.. silakan masuk kengkawan,tapi kena ikut turn ya..kalau masuk ramai2 nanti berlaga montot...maklum la dapur beso songot.. pada sesiapa yang pernah tengok dapur aku ni jangan la jemu..takde ape2 perubahan pun..saje sesuka tempek.. Hajat di hati nak tiru dapur kakak sorang tu..mak oii..makan tahun jugak kalau dapur aku nak jadi cam dapur dia.. lawatan aku ke rumah mummy za memang seronok ,walau pun dapur mummyza beso sikit je dari dapur aku..mummyza memang bijak menyusun atur segala macam perhiasan...nanti kita tunggu mummyza tepek gambo dapur dia ek..cantik wa cakap lu...

1 comment:

FAWA said...

ayu,,,selalu ku terbayang dimana ko letak dapo masak ko...

harus...aku harus juga p tgk,tp aku malu...malu2 beruk...

Post a Comment