BANGAU OH BANGAU... Salam ... meh kita buat lawatan ke zoo negara tapi dalam zoo ni ade bangau je ye.. ya...sila beratur bangau sakalian...perkenalkan tuan anda... CEPATTTTT...JALANNNN.....KIRI KANAN..KIRI...KIRI...KANAN Minta maapppp gambo kecik ,bangau pun halus cam tuan dia jugak kurang zat vitamin.. Pasni kena makan banyak sikit ya ,biar comel cam tuan dia kih..kih..kih... ini bangau CIK COCO YANG PUNYA.. Masih di kategorikan sebagai bangau sunti.. bangau yang baru lepas habis senggggkolah..masih boleh di touch ape yang patut...kasi makeup sikit..pasti cun..dan menawan.. bangau ini kepunyaan CIK JULIA..kita ya....go julia..go julia...kih..kih..kih.. walahhhh....yang ni cukup sifaf..kaki panjang badan langsing..sesuai untuk calon pembiakan..dalam banyak2 bangau,bangau ni yg brutal sikit ada cop kat kaki. ini bangau AKU yang punya. YA..saudara dan saudari..kita tak nak tengok bangau yang hanya di dalam negara sahaja..kita juga turut mencalonkan bangau 2 dari negara lain juga... bangau seterusnye.....datang dari kota singa...tak lain dan tak bukan .. BANGAU KAK HANIM LALINGGGG.... nampak anggun dan menawan sekali bangau itu... Dan seterusnyer...cik bangau yang agak sopan ..agak pemalu ..cuba tengok bunga yang berada di badan bangau itu ala..ala..skirt labuh yang menutupi lutot dan kaki...tak lain tak bukan... BANGAU KAK ANA..santun gitu... Dan bangau di bawah ini pula...ketua kepada bangau bangau...yang ada di muka bumi ini.. bangau yang penoh bergaya bersama rimbunan bunga yang subur macam tuannye... sila bagi tepukan gemuruh untuk..bangau....KAK LYN..... yey...yey...bangau bukit belacan mari....sila perhatikan betul2....bangau ini agak cerah sikit kulit nye..ini disebab kan bangau ini dari baka yang di tut..ya...kacuk kata orang.... YAA...tuan-tuan dan puan -puan ..pasangan bangau yang sedang hangat di lamun cinta... i pandang you..you pandang i tau...you jangan tengok bangau yang lain-lain..ya ,you setia pada yang satu je laa.... seperti tuan punya bangau yang lemah lembut bila berbicara...bangau ini kepunyaan KAK MELUR kita.. ada lagi tak bangau yang tertinggal....ok kalau takde boleh masuk sarang balik ya... OK kawan-kawan selesai sudah lawatan di zoo bangau kita..dilain hari ..cikgu bedah akan bawak ke zoo ayam pulak...hingga kita berjumpa lagi,di lain masa... bye..bye...

3 comments:

CoCo said...

adoi la... tersengih sengih coco baca nih... ada jek idea ek siap buat lawatan ke zoo bangau bagai... hehehe...

maswanie said...

hahaaa lawak tol baca...:D

irdayu said...

wanie..layan je la..ayu ni minah kepala dongga kata orang utara...

coco..lawak eh..tunggu raja lawak tahun depan kyu masuk gerenti menang no 1 kebelakang..ha..ha..lawak ..lawak

Post a Comment